Вітаю Вас, Гість

САМОВРЯДУВАННЯ ТЕМП

 

2019-2020 навчальний рік

Президент шкільної республіки «ТЕМП»

Юхновець Олександра,

учениця 9 класу

Міністерства

Куратори

Головні міністри, секретар

Міністерство дисципліни та порядку

Кравченко В.Є., вчитель математики, інформатики та економіки, класний керівник 11 класу

Кузєєва Віра-Христина (11 кл)

Величко Марк (8 кл)

Міністерство навчання та творчості

Римаренко М.В., ЗДНВР, вчитель інформатики.

Магдич В.В.,бібліотекар, логопед

Шевлюга Богдан ( 6 кл)

Василенко Вікторія (9 кл)

Міністерство преси та інформації

Бородіна Н.В.,

вчитель зарубіжної літератури, художньої культури, музики

Криворучко Богдан (10 кл)

Максимчук Марина. (8 кл)

Міністерство туризму і спорту

Кузнєцов О.І., вчитель фізичної культури, керівник волейбольного гуртка

Шевченко Артем (11 кл)

Сердюков Сергій (7 кл)

Міністерство екології та охорони здоров’я

Кличко Т.М., вчитель основ здоров’я та біології,класний керівник 10 класу

Рейпаші Сергій (11 кл)

Шорник Вероніка (9 кл)

Міністерство дозвілля та культури

Верцинська Д.І., педагог-організатор дитячого колективу , вчитель англійської мови та ритміки

Тацоха Олександра (9 кл)

Солодська Крістіна (9  кл)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Склад Міністерства спорту і туризму

Бугіль М. – 7 клас, Гайдамака І.– 9 клас, Бугіль А. – 10 клас,Бондар В.– 6 клас, Сафронов М.- 5 клас

Склад Міністерства екології та охорони здоровя

Дубовик Р. – 6 клас,Підмогильна Ф. – 7 клас,Кривоносов О.– 8 клас, Кузнєцов А. – 9 клас, Рибальченко Є. – 6 клас

Склад Міністерства дисципліни і порядку

Костюник . – 6 клас,Жарікова В.– 7 клас,Ігнатенко Д.– 10 клас,Литвиненко Б. – 9 клас, Токаленко К.– 9 клас

                               Склад Міністерства культури та дозвілля

Галаганенко Є. – 6 клас,Захарченко М. – 7 клас,Кушнір Л.– 10 клас,Куприч Є.– 8 клас,Осипенко А.– 5 клас

                                   Склад Міністерства преси та інформації

Вольська Я. – 6 клас,Рябко А. – 7 клас, Карпович Н.– 11 клас , Гавловський Д.– 5 клас, Угрожді Д.– 8 клас

                                 Склад Міністерства навчання та творчості

Шевлюга Б. – 6 клас,Гончар М. – 5 клас ,Римаренко А. – 8 клас, Войташенко В.– 11 клас

                                                                  2018-2019 навчальний рік

Президент шкільної республіки «ТЕМП»

Юхновець Олександра,

учениця 8 класу

Міністерства

Куратори

Головні міністри, секретар

Міністерство дисципліни та порядку

Кравченко В.Є., вчитель математики, інформатики та економіки, класний керівник 10 класу

Єгоров Костянтин (10 кл)

Величко Марк (7кл)

Міністерство навчання та творчості

Римаренко М.В., ЗДНВР, вчитель інформатики.

Магдич В.В.,бібліотекар, логопед та організатор дитячого колективу

Криворучко Богдан ( 9 кл)

Василенко Вікторія (8кл)

Міністерство преси та інформації

Бородіна Н.В.,

вчитель зарубіжної літератури, художньої культури, музики, класний керівник 11 класу

Глущенко Ярослав (8 кл)

Максимчук Марина. (7 кл)

Міністерство туризму і спорту

Кузнєцов О.І., вчитель фізичної культури, керівник волейбольного гуртка

Шевченко Артем (10 кл)

Комаричина Христина (8 кл)

Міністерство екології та охорони здоров’я

Кличко Т.М., вчитель основ здоров’я та біології,класний керівник 9 класу

Рейпаші Сергій (10 кл)

Шорник Вероніка (11 кл)

Міністерство дозвілля та культури

Верцинська Д.І., педагог-організатор дитячого колективу , вчитель англійської мови та ритміки

Тацоха Олександра (8 кл)

Солодська Крістіна (8 кл)

 

ФУНКЦІЇ МІНІСТЕРСТВА НАВЧАННЯ ТА ТВОРЧОСТІ

  • Здійснює контроль за відвідуванням уроків
  • Створює консультативні центри у класах (центри взаємодопомоги)
  • Надає допомогу вчителям із організації тематичних вечорів, предметних декад
  • Проводить бесіди в класах про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання
  • Бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення дидактичного і роздаткового матеріалу
  • Перевіряє ведення щоденників
  • Перевіряє виконання письмових домашніх завдань

ФУНКЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ПРЕСИ ТА ІНФОРМАЦІЇ

  • Вивчення думки учнів про шкільне життя
  • Пошук і донесення до учнів цікавої інформації
  • Виховання в учнів культури спілкування
  • Художнє оформлення шкільного інтерєру
  • Випуск шкільної газети, у якій висвітлюються всі події, які відбуваються в школі

 

ФУНКЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ЕКОЛОГІЇ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ

  • Проведення природоохоронних акцій
  • Випуск санітарних бюлетенів
  • Контроль за санітарним станом класів і школи
  • Здійснення  профілактичної антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної роботи
  • Озеленення класів, пришкільної території
  • Організація лекторіїв «За здоровий спосіб життя»

 

ФУНКЦІЇ МІНІСТЕРСТВА СПОРТУ І ТУРИЗМУ

  • Пропагування здорового способу життя
  • Організація спортивних конкурсів
  • Проведення туристичних змагань, конкурсів
  • Розучування народних рухливих ігор
  • Проведення фізкультхвилинок

ФУНКЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ДИСЦИПЛІНИ І ПОРЯДКУ

  • Сприяє педагогічному колективу школи у вирішенні питань дисципліни і порядку, культури поведінки учнів на перервах, у їдальні, під час спортивних та культурно-масових заходів
  • Здійснення контролю за відвідуванням учнями школи, зовнішнім виглядом учнів, дотриманням санітарно-гігієнічних вимог класного приміщення
  • Висвітлення роботи Міністерства на загальношкільних лінійках, у газеті школи
  • Відповідає за організацію прибирання території школи
  • Організація рейдів-перевірок стану збереження підручників та шкільних меблів, обладнання кабінетів
  • Відповідає за організацію чергування по школі

ФУНКЦІЇ МІНІСТЕРСТВА КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ

  • Керує проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних вечорів, свят, розподіл між класами та учнями доручень із підготовки цих заходів
  • Встановлення звязків із кінотеатрами, Будинками культури
  • Домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій, кінолекторіїв для учнів
  • Вивчення побажань учнів щодо організації дозвілля
  • Організація проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності
  • Сприяє розвитку загальнолюдських цінностей і моральних якостей особистості